15 Νοε 2023

"Μεγαλώνω και αλλάζω. Τι μου συμβαίνει;"

 Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σήμερα την παρουσίαση του προγράμματος με τίτλο "Μεγαλώνω και αλλάζω. Τι μου συμβαίνει;" από ομάδα της 2ης ΤΟΜΥ Περιστερίου στο πλαίσιο της αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας. Τα παιδιά παρακολούθησαν δύο παρουσιάσεις (μία για κορίτσια και μια για αγόρια) σε μορφή power point σχετικές με τις αλλαγές στο σώμα στην εφηβεία. Η εφηβεία είναι μια εξαιρετικά κομβική περίοδος στη ζωή κάθε ανθρώπου και συνιστά ένα μεταίχμιο, μια μετάβαση προς τον κόσμο της ενήλικης πραγματικότητας. Οι διαφάνειες περιέχουν σαφείς πληροφορίες και μηνύματα για τα παιδιά. Γνωρίζω το σώμα μου, φροντίζω το σώμα μου, αγαπώ το σώμα μου. Επίσης, οι μαθητές εντόπισαν τα κοινά τους σημεία αλλά και τις κοινωνικά κατασκευασμένες διαφορές τους. Η τελευταία διαφάνεια της παρουσίασης στέλνει στα παιδιά το όμορφο μήνυμα: Aπολαύστε την εφηβεία!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Free Coupons
Free Coupons