Με κέφι, χαμόγελα και πολλή δημιουργικότητα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς στην αυλή του σχολείου μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων παρουσίασαν σκετσ, τραγούδια και χορούς, χαρίζοντας σε όλους στιγμές χαράς και συγκίνησης. Η αυλή γέμισε μουσική, χρώματα και αισιοδοξία, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια ακόμη δημιουργική σχολική χρονιά και δίνοντας το σύνθημα για ένα όμορφο καλοκαίρι.
Σε αυτό το κλίμα αποχαιρετήσαμε και τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να προχωρούν με θάρρος και όνειρα στο ταξίδι της ζωής.
Συγχαρητήρια πολλά σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες για την υπέροχη παρουσία τους, στην κ. Αμαλία Μώκου που είχε την επιμέλεια της γιορτής και σε όλους τους εκπαιδευτικούς για την πολύτιμη συμβολή τους.
Ας γεμίσουν οι καλοκαιρινές μέρες με φως, χαρά και νέες όμορφες αναμνήσεις! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου